بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلودترینروسیو وکرک وآپدیت بازی های کامپیوتری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آراد
16:45
یک شنبه 8 بهمن 1391

دانلود Avira Internet Security 2013 13.0.0.2693 - نرم افزار اینترنت سکوریتی آویرا

Avira Internet Security 2013 نسخه جدید نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند کمپانی آلمانی Avira می باشد که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که این نرم افزار محافظ آنتی ویروس تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این محصول یکی خط جدید قابل اطمینان از تولیدات شرکت آویرا می باشد، تعداد کاربرانی که این نرم افزار را به عنوان برنامه آنتی ویروس و بسته امنیتی سیستم خود انتخاب نموده اند هم اکنون از ۱۵ میلیون می گذرد که همین امر خود گواهی بر موفق بودن این نرم افزار می باشد، این برنامه با یک دیوار آتش قدرتمند و کامل برای فایل های شخصی شما و نیزسرویس های وب و ایمیل، رایانه شما را در برابر انواع نرم افزارهای مخرب ومضر مانند ویروس ها، تروجان ها، کرمهای رایانه ای، بات ها، روت کیت ها، نرم افزارهای جاسوسی، بد افزارها ، حملات هکری، Phishing و غیره بخوبی محافظت می نماید.

تعداد بازدید از این مطلب: 749
موضوعات مرتبط: دانلودآنتی ویروس , ,
آراد
16:44
یک شنبه 8 بهمن 1391

دانلود McAfee VirusScan Enterprise - نرم افزار آنتی ویروس مکافی اینترپرایز

آنتی ویروس McAfee VirusScan Enterprise علاوه بر کنترل دائمی On-Access Scanning با داشتن امکانات کنترل موردی On-Demand Scanning مدیر شبکه را قادر می سازد تا به راحتی بتواند نقاط خاصی از سیستم را انتخاب کرده و طبق برنامه زمانبندی مورد نظر خود، تنها آن نقاط را کنترل نماید.
آنتی ویروس McAfee VirusScan Enterprise همچنین می تواند ویروس های مقیم در حافظه Memory Resident را در همانجا شناسایی کرده و از حافظه پاک نماید. این ویژگی برای مقابله با ویروس هایی مانند SQL Slammer و Code Red که فقط در حافظه مقیم می شوند مناسب است. بعلاوه این آنتی ویروس قادر است محتوای پیام های الکترونیکی و همچنین فایل های پیوست attachment را کنترل کند.
این آنتی ویروس همچنین دارای دیواره آتش Firewall و سیستم های پیشگیری از نفوذ Intrusion perevention است که آنتی ویروس را قادر می سازد بسیاری از خطرات و حملاتی را که ضد ویروس های معمولی قادر به تشخیص نیستند، شناسایی و متوقف نماید.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 857
موضوعات مرتبط: دانلودآنتی ویروس , ,
آراد
16:41
یک شنبه 8 بهمن 1391

 دانلود ESET Smart Security - نرم افزار اسمارت سکوریتی ESET

تعداد بازدید از این مطلب: 1159
موضوعات مرتبط: دانلودآنتی ویروس , ,
آراد
16:39
یک شنبه 8 بهمن 1391

دانلود ESET NOD32 Antivirus - نرم افزار آنتی ویروس نود 32

آنتی ویروس NOD32 یک نرم افزار امنیتی قدرتمند است که حفاظت موثر در برابر ویروس ها، جاسوس افزار ها و سایر تهدید های امنیتی را ارائه می دهد، در حالیکه اثرات بسیار کمی در منابع سیستم به جای می گذارد.

یکی از بهترین ویژگی های موجود در آنتی ویروس نود ۳۲، سیستم دفاع هوشمند است که می تواند از کامپیوتر شما بدون پاپ آپ ها یا فرمان ها محافظت کند. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه آنتی ویروس NOD32 دفاع از خود می باشد که هر گونه تلاش برای غیر فعال کردن قابلیت هایش توسط هر نرم افزاری را بلاک می کند. NOD32 با این که دارای تعداد بسیار زیادی تنظیمات و قابلیت است ولی دارای یک رابط کاربری بسیار تمیز و آسان برای استفاده می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 1091
موضوعات مرتبط: دانلودآنتی ویروس , ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


به نظر شما بهترین بازی جدید کدام است؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



باسلام خدمت گیمر های عزیزخوش اومدید به وبلاگ خودتون. من آراد هستم امیدوارم ازاین مطالب استفاده کنید ومثلا بازدن یک رمز ضد پلیس GTAحال سازنده ی بازی رو بگیریدامیدوارم از من و وبلاگم راضی باشید. شما عزیزان علاوه بر نظر دادن می توانیدبه آدرس های زیرmysteryhome.lxb.ir@gmail.com mysteryhome.loxblog.com@gmail.com ایمیل بزنید ونظرات خود را بیان کنید. با تشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به mysteryhome مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر